5/9 - Bilder från gångna tider

Lade in alla bilder från älsklingens kamera igår kväll eftersom han hade lämnat kvar den här. Snacka om nostalgi att se bilder från de senaste 2½-3 månaderna med älsklingen! Han fick kameran i studentpresent och då hade vi varit ihop i lite mer än 2 månader, så det känns lite kul. :) Hade inte en enda av bilderna så det var lika bra att passa på nu när han åker snart. Det är ju alltid roligt att ha kvar bilderna som minnen eller helt enkelt som tröst sen när han åkt iväg.

Hatar det faktum att jag är så ofotogenisk (fotogenisk=blir bra på bild). Typ en fjärdedel av bilderna på mig blir bra - om jag har tur! Så försöker allt som oftast undvika kameror i huvudtaget, men det lyckas inte alltid. ;)

Några blandade bilder som jag lagt in =):


Mys


På väg till bussen och älsklingen var lite fotogalen... ;)


Pride


Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0