En vecka kvar...

Jag tar mig verkligen inte tid att skriva här nu för tiden :S Det är ju kul, men det finns saker som är viktigare. Försöker ta till vara varje sekund jag kan med älsklingen nu. Sju dagar är ingenting när man tänker på att jag kanske inte kommer få träffa honom på 6 månader! Varje sekund räknas...

Att jag dessutom har blivit sjuk nu är både på gott och ont. Tycker inte om att missa allt som händer i skolan för då måste jag ta igen det sen, men å andra sidan så kan jag vara med Oscar hela dagarna. Det goda uppväger det dåliga kan man säga, även om det inte direkt var meningen att bli sjuk nu. Huvudvärk, feber, ont i halsen m.m. är aldrig kul... x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0