18/9 - Tillbaka till mitt vanliga jag

Kom precis in efter en lång promenad. Så himla skönt att bara kunna sätta sig ner och slappna av efteråt.

Jag har verkligen märkt en jättestor förändring hos mig sen igår eftermiddag. Jag tog en dusch och sen när jag kom ut så var det som om en stor börda hade lyfts från mina axlar och jag klarade av att le för första gången sen Oscar åkte, utan att ha någon speciell anledning för det. Det känns verkligen mycket bättre nu och jag hoppas verkligen det håller i sig! Vill absolut inte bli sån igen, för det var verkligen hemskt att i många fall inte ens kunna vara glad och det kändes som att ingenting betydde någonting längre. Jag hade ingen inspiration alls och det kändes som att allt bara gick åt skogen hela tiden.

Men nu känns det bättre som sagt. Inspirationen börjar komma tillbaka, även om den fortfarande är sämre än i vanliga fall, men den tar sig nog, och jag börjar komma tillbaka till mitt vanliga jag igen. Usch, aldrig mer deprimerad! It was awful...



Saknar min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0