7/9 - Ett brustet hjärta

Det är helt otroligt vad dåligt man kan må.. Jag vet att det inte låter så bra att jag hela tiden gråter m.m. men jag kan inte hjälpa det just nu faktiskt. En del av mitt hjärta kommer lämna mig imorgon i en lång tid framöver och det känns snart nästan som om det kommer brista. Kunde inte ens äta middag utan att tårarna rann obehindrat!

All den här "ångesten" börjar ta ut sin rätt lite grann och jag känner att mitt humör svänger då och då utan min avsikt. Råkade t.o.m. låta sur när jag pratade med Oscar tidigare och det är ju det sista jag vill just nu! Har inte träffat honom på hela dagen nu och saknar honom så fruktansvärt...

Men inte tänka på det nu! Blir bara tårögd då och jag har redan fixat till sminket några gånger idag, så det vill jag inte. Ska nog t.o.m. försöka begrava mig i läxor. Då slipper jag tänka på det samtidigt som jag får något gjort. :)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Billy

Har mitt pass på friskis fredagskvällar...

2009-09-07 @ 22:11:36
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0