7/9 - 5 månader igår

Igår firade jag och älsklingen 5 månader ihop. Det var helt underbart att bara umgås och ta vara på tiden tillsammans. Vi gjorde dock inget speciellt utan vi bara tog det lugnt och kollade på film och så, men det är det att jag fick vara med honom som betydde mest.

Just nu väntar jag på att han ska ringa, så ska jag möta upp honom på stan. Längtar verkligen tills dess, även om vi sågs i morse senast. Men imorgon åker han bort, så jag har lite ångest inför det. Förstår inte riktigt hur det ska gå att säga hej då på flygplatsen... Blir bara tårögd när jag tänker på det, för jag vet att jag inte kommer vilja släppa taget om honom. Ibland är det nästan så att jag tänker att jag inte borde följa med, men samtidigt blir det inte lättare att säga hej då hemma heller. Snarare värre, för då får jag ännu minde tid med honom. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0