6/9 - "Ensam" hos Carro

Sitter just nu hemma hos Carro och lånar datorn. Hon åkte till jobbet för snart 50 minuter sen och hennes föräldrar sover fortfarande eftersom de kom hem sent från kräftskivan, hemma hos oss, igår. Känns alltid konstigt att vara "ensam" hemma hos någon annan, men jag kan ju inte åka hem heller då risken finns att min säng har blivit utlånad under natten. Annars hade jag ju bara kunnat använda min egen ingång och smugit in utan att någon märkt det, men nu vågar jag inte riktigt det. Ska ändå bara hämta lite småsaker till senare, så jag klarar mig ett tag till. Ska dessutom inte träffa Emma förrän klockan 12 på stan, så fram tills dess är det ganska lugnt. Jag hinner svänga förbi hemma precis innan så det löser sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0