5/9 - Photoshopfix med resultat

Det blev inte mycket av att gå och lägga sig tidigt här inte. Fick istället ett ryck att hålla på med photoshop och nu är jag äntligen klar!

Eftersom jag har en så dålig version (photoshop elements 5.0), så har jag blivit irriterad ett antal gånger under tiden och det stör mig så otroligt att jag det inte gick att rita dit ett hjärta på bakgrunden. Men är ändå nöjd i det stora hela. Kände att jag behövde en ny bakgrundsbild på datorn då jag tröttnat på den gamla, men även för att jag hellre vill bli glad av min bakgrundsbild än att bara ha en för att. Vill bli påmind om min underbara pojkvän varje gång jag bänkar mig framför datorn helt enkelt. ;)

Vad har ni som bakgrundsbild på er dator? ;)

Före:


Efter:



Bättre? Sämre? Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0