5/9 - God morgon eller god dag?

God morgon! Eller rättare sagt god dag kanske man borde säga.. Vaknade för ca. en timme sen och nu har jag bänkat mig framför datorn med en liten frukost vid sidan av. Ska dock försöka att inte sitta här så länge för vädret är så himla fint ute och jag känner mig bara piggare och piggare allteftersom.

Vet dock inte vad jag ska göra idag. Mamma och Janne ska ha kräftskiva med en massa vänner och arbetskamrater här hemma ikväll, och såklart är det barnfritt som gäller. Inte mig emot eftersom jag inte äter kräftor och dessutom har jag sen länge insett att det inte är kul att umgås med en massa vuxna som har fått i sig lite för mycket dricka. Så tanken är väl att jag antagligen ska till Oscar. Hoppas på det, eftersom han redan vet hur hemsk jag ser ut vid det här laget. :P Påsar  under ögonen är ingen charmig syn, men det ingår när man blir sjuk så. ;)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0