5/9 - Shoppingsug inför den stora dagen

Åh, vad skönt det är att komma ut ur duschen och bara känna sig så där fräsch som man bara kan efter en dusch! Nu var det ett tag sen, men har precis fått på mig kläder, så känslan finns fortfarande kvar. ;)

Kom på för en stund sen hur shoppingsugen jag var, men nu är det såklart försent att åka till stan. Man ska komma på sånt tidigt för affärerna stänger redan 4 på helger, tråkigt nog. Men blir antagligen en kort shoppingtur med Emma imorgon så jag är nöjd i alla fall. Måste få tag i lite nya kläder och så, för jag vill vara lite extrafin imorgon. Oscar och jag firar nämligen 5 månader tillsammans då och eftersom han åker sen är det lite extra speciellt.

I vanliga fall betyder 5 månaders-dagen inte så här mycket, men i vanliga fall åker inte ens pojkvän till Australien i 6 månader heller så.. Därför blir det lite som att vi får passa på att fira nu, för vi kommer ju t.ex. inte kunna fira vår 6 månaders-dag ihop, vilket annars brukar vara ganska stort. Egentligen är det ju mest 1 månad, kanske 2 månader, 6 månader och 1 år som gäller. Sen blir det ju praktiskt taget bara årsdagen man firar, men då blir det ju desto större så det är inget fel i det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0