4/9 - Fredagsmys?

Som rubriken lyder: vart har fredagsmyset tagit vägen idag egentligen? :S Sitter ensam på mitt rum med datorn och en påslagen radio som enda sällskap. Det finns ju ingen mysfaktor alls i det! Har inte ens något gott att smaska på, så jag kan inte ens kalla det svullande(!), vilket annars brukar kunna vara helt okej. ;) (Är man gottegris så är man^^)

Tror nästan jag ska sätta mig framför TV:n istället. Mer mys i det och dessutom brukar det gå hyfsat bra filmer vid nio på fredagar. Hoppas på det! ;)


Dröm-fredagen just nu:

                              ^                            ^
                            Jag                 Älsklingen


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, samma här! jag är så himla godissugen just nu och det enda som vi har är typ frukt^^

2009-09-04 @ 23:02:01
URL: http://agnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0