24/9 - Sov gott!

Blir ett kort inlägg nu, för ska gå och lägga mig efter det här. Men iaf, idag så har det verkligen varit upp och ner. Dagen började med att jag fick släpa mig ur sängen och sen när jag skulle åka, så startade inte moppen! Som tur var kunde mamma skjutsa mig, om än med en lite bister min (hon hade precis varit tvungen att skjutsa brorsan för han hade försovit sig). På franskan gick det hyfsat och likaså på idrottsprovet. Sen satt jag och pluggade i skolan i typ två timmar, fastän jag kunnat gå hem, för jag och Carro kanske skulle ha varit. Sen blev det inte så dock, men då beslöt jag mig för att gå hela vägen hem. Det tog en timme för den som undrar, och då gick jag i snabb takt. ;)

Nu på kvällen har jag mest slappat framför datorn och även läst på lite inför matteprovet som är imorgon (gjorde klart kapitlet idag, så behövdes lite grann :P). Men nu är det iaf dags för sängen. God natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0