23/9 - Dagens planer

Idag var det tänkt att jag skulle ta min tredje spruta mot livmoderhalscancer vid halv nio, och skulle därför missa mitt studiebesök med klassen. Men lilla duktiga jag försov mig och vaknade vid nio-tiden. Usch, vad irriterande! Men efter en timmes (!) ringande + kötid, så fick jag tag på dem som jag ska ta den hos och nu har jag fått tid nästa onsdag igen, men den här gången får jag banne mig inte missa den - så himla pinsamt att missa hela skoldagen för något sånt och sen sover man bort det. x) Aja, bättre lycka nästa gång!



Planerna för dagen består mestadels av tråkiga, men nödvändiga, saker;

Städning:

- Bädda rent sängen
- Plocka iordning alla småsaker på rummet och i allrummet
- Köra en tvättmaskin
(- Hänga tvätten efteråt)
- Damma i mtt rum + allrummet
- Dammsuga hela källaren

Plugg:

- Plugga inför idrottsprovet imorgon
- Göra franskläxan som är tills imorgon
Kanske: - Räkna klart kapitlet i matteboken (prov på fredag och är inte ens klar) x)

Övrigt:

Jogga en runda
Träna på att göra piruetter (till dansen på fredag :P)
Kanske: Spara alla datafiler på en CD, så att vi kan installera om datorn... (Det behövs!) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0