23/9 - "Dagens planer" blir till "dagens bedrifter"

Känner mig jätteduktig nu. Har gjort klart all städning jag hade bestämt mig för + lite till. Har dessutom hunnit med nästan alla läxor och jag har även varit ute och rört på mig. De få saker som är kvar på listan nu, ska jag dock fixa efter att jag har duschat. Vill ju inte misslyckas totalt imorgon på provet och jag lär behöva börja öva lite smått redan nu på de där dumma piruetterna så! ;) Hur det blir med att spara datafilerna på en skiva får vi dock se. Känns inte som prio 1 precis... ;)

Städning:

- Bädda rent sängen
- Plocka iordning alla småsaker på rummet och i allrummet
- Köra en tvättmaskin
(- Hänga tvätten efteråt)
- Damma i mtt rum + allrummet
- Dammsuga hela källaren

Plugg:

- Plugga inför idrottsprovet imorgon
- Göra franskläxan som är tills imorgon
Kanske: - Räkna klart kapitlet i matteboken (prov på fredag och är inte ens klar) x) - Hann och orkade inte göra klart allt. Men det är ju en dag imorgon också så! ;)

Övrigt:

Jogga en runda - Blev lite halvdant eftersom jag var tvungen att ha med mig Molly. Men sprang i alla fall en del och resten av vägen gick jag snabbt.
Träna på att göra piruetter (till dansen på fredag :P)
Kanske: Spara alla datafiler på en CD, så att vi kan installera om datorn... (Det behövs!) :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va mkt du har att göra, duktigt om du lyckas göra aöllt :D

2009-09-24 @ 14:29:59
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0