22/9 - Nu är det värsta avklarat

Nu är det värsta plugget avklarat för den här gången - skönt! Nu är det bara två prov och en läxa kvar att göra, innan helgen. Men som tur är det "bara" ett idrotts- och ett matteprov. Har inte ens räknat klart mattekapitlet eller börjat plugga till idrotten dock, men det hinner jag imorgon. :)

Har nämligen bokat tid för att ta min tredje spruta mot livmoderhalscancer på morgonen, så hinner inte klart tills vi ska gå på ett studiebesök med naturkunskapen. Så då sa min handledare idag att jag inte behövde följa med dit och jag får såklart giltig frånvaro. Skönt att slippa det, men samtidigt så skulle det ju vara bra att vara med. för an skulle säkert lära sig en del på det. Istället ska jag vara hemma och försöka klara av plugget för den här veckan och jag hade också planerat att städa mitt rum och allrummet här nere i källaren. Det var ett tag sen nu! ;)

Vad ska ni göra imorgon? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0