16/9 - Pluggdag

Idag har jag bara varit i skolan i ungefär en timme, för elevråd, och sen fick jag åka hem igen för att börja plugga. Har eget arbete idag så då behövde vi inte vara i skolan, vilket är lite skönt! :) Att jag dock måste plugga en massa är såklart inte lika kul, men det är vad jag gjort de senaste dagarna, så man börjar vänja sig.

Det tråkiga är  att plugget tar upp all min tid för ögonblicket, så jag har varken haft tid till att blogga och knappt kunnat vara med kompisar. En av anledningrna till att det har blivit så stressigt är att jag ska jobba i helgen, så då har jag mindre tid på mig.. Men men, det är ändå skönt sen när man är klar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0