12/9 - Saknad

Jag saknar ett underbart leende just nu. En underbar blick. Och varför inte bara en helt underbar och fantastisk person?

Idag har det känts jobbigare än vanligt att vara utan älsklingen. Antar att det är för att det är helg, för nu kan jag inte komma undan det. På vardagar har man alltid något att göra, men idag har jag bara suttit inne och inte gjort någonting.

Ska göra lite läxor är det tänkt, men tänker så mycket på annat, så det är svårt att engagera sig. Skulle hellre ge mig ut på en träningsrunda för att rensa tankarna, men vet att jag borde få läxorna gjorda istället. Så det  brukar sluta med att jag inte får något gjort alls, om jag känner mig själv rätt. Men idag ska jag faktiskt göra mitt bästa för att skriva klart åtminstone en läxa eller varför inte krönikan till LT? Lycka till till mig själv, säger jag bara! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0