12/9 - 17 år igår!

Igår fyllde jag 17. Det firades med frukost på sängen och väldigt fin sång av familjen, sedan fick jag jättemånga gratulationer i skolan - tack igen! :) Efter skolan var det ett litet födelsedagsfika hemma hos oss en snabbis och vid fem-tiden mötte jag och Carro upp några kompisar på Nancy's och åt där, för att därefter åka vidare hem till mig igen och där hade vi det trevligt ihop och sjöng Singstar och smaskade i oss godis och chips i några timmar. Synd dock att bussarna går så dåligt här, för annars hade vi kunnat hålla på längre - det var urkul! :)

Tack för en trevlig kväll! <3


Kommentarer
Postat av: Agnes

detsamma!:) <3

2009-09-13 @ 21:19:34
URL: http://agnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0