10/9 - Orientering i höklackat - inte att rekommendera!

Jag var verkligen duktig idag. Eftersom jag inte känner mig i topptrim än, så tänkte jag att jjag såklart inte kunde vara med på orienteringen i skolan idag... Verkar ju inte så jättedumt än så länge, men det här ledde mig till något av de sämsta besluten man kan göra till vardags - jag hade klackskor på mig!

Väl i gympasalen sa vår lärare något som jag i min iver inte tänkte på - att man kan ju alltid gå runt, även fast man inte har kläder med sig och så. Smarta jag fann mig snart gåendes mitt ute i skogen med två till, kämpandes allt jag kunde för att inte ramla. Måste verkligen ha varit en fin syn när jag struttade runt där i leran med mina, en gång svarta, klackskor! ;) Jag lovar, jag kommer aldrig göra om det misstaget igen! ^^

Orientering i högklackat = blåsor och skoskav med lite förnedring till! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0