10/9 - Tiden går snabbt (när man gör något) / onsdagens göromål

Det har verkligen hänt mycket de senaste två dagarna. Både på gott och ont. I tisdags var ju som alla vet en jättejobbig dag för mig eftersom Oscar åkte till Australien då, men jag har faktiskt inte gråtit något sen den kvällen. Visst har det varit lite tufft ibland, men när man går i skolan hela dagarna och har underbara vänner som sysselsätter en, så känns det mycket lättare. Livet har sin gilla gång, trots att det finns ett tomrum i mitt hjärta.

I går hade vi idrottsdag med skolan, vilket innebar en halvdags friidrottande för klassen. Kunde inte var med eftersom jag har varit sjuk och fortfarande hostar och är snuvig, så fick vara funktionär då och då och annars satt jag bara och pratade med folk.

Efter skolan träffade jag Carro på stan och vi gick och fikade på Nancy's. Eller rättare sagt, hon åt och jag hade en festis med mig dit. :P Efter det gick vi och tittade inne på JC och sen stötte vi på Emma och Becka utanför. Senare (när Carro hade åkt hemåt), så följde jag med dem till Nancy's, men den här gången åt jag faktiskt en chokladboll, medan mitt sällskap åt. Sedan, efter kanske 1,5-2 timmars pratande, så gick vi därifrån och sa hej då till varandra. Senare den kvällen var vi som sagt ute och letade efter Molle, som jag redan berättat om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0