10/9 - Bortsprungna Molle

Igår kväll hade jag tänkt skriva massor och göra i alla fall några läxor. Men inte blev det alls som jag tänkt, utan istället beslöt jag mig för att följa med mamma och Janne ut och leta efter hans arbetskamrats papillon-hundvalp, Molle, som sprungit bort. Var ute i flera timmar och gick runt där han setts senast men inte hittade vi honom...

Fick veta av Janne att han setts ännu längre bort idag vid 7-tiden. Jag tycker verkligen synd om ägarna. De har letat hur mycket som helst, men Molle har inte synts till någonstans. De har efterlyst honom via Rix FM t.o.m. men han är fortfarande borta. Det kändes bra att vara med och leta, men samtidigt så var det en besvikelse varje gång man gick runt en krök, bara för att upptäcka att han inte var där.

Hoppas verkligen de hittar honom!


En random bild på en papillon från nätet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0