Nattens tystnad

Vet att jag låter jättedum som skriver det här, men det struntar jag i.

Jag undrar lite grann hur den här natten kommer att bli. Innerst inne inser jag att jag säkert bara överdriver och får det att verka värre än vad det är, men i natt ska jag sova ensam. Med andra ord: utan min pojkvän. Jag sa ju att det skulle vara larvigt och allt sånt, men om man som jag är van vid att sova tillsammans med någon så är det en stor sak.

Jag är medveten om att jag kommer somna som en stock i slutändan i alla fall, men det kommer ändå kännas lite tomt utan honom. Speciellt imorgon när jag vaknar och inser att jag inte har honom vid min sida. Då är det ganska skönt att veta att vi kommer höras hyfsat tidigt imorgon. Det känns inte lika jobbigt längre då, men det finns såklart fortfarande där och gör sig påmint.

Saknar dig älskling <3

 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0