En uttråkad och mörbultad krönikör

Inte har jag gjort mycket idag inte. Jag har mest suttit framför datorn och kollat på Tv, när jag inte rent av har sovit vill säga. Har ju lyckats fixa min första header idag och det får jag väl känna mig lite stolt över och nu ska jag alldeles strax gå och packa klart det mesta inför flytten (kläder och så behöver jag ju, så det blir lite svårt att ta nu), men det är allt. Inte har jag fått träffa min älskling heller då han varit med sina vänner hela dagen och jag har inte kunnat gå ut eller träffa kompisar heller eftersom jag fortfarande är sjuk. En riktig tråkdag med andra ord. Känns lite hemskt att sitta inne när det är fint väder, men är ens kropp helt mörbultad så är den.



Till de få bra saker som har hänt under dagen måste väl räknas att jag hade med en krönika i tidningen idag dessutom. Det är aldrig fel att få se sina texter i tryck. ;) Ska väl se till att börja på nästa krönika snart också. Har min nästa deadline den 16 augusti och det är ju alltid bättre att vara ute i tid än att behöva stressa i sista stund. Har inte världens inspiration just nu dock, så får se när den kommer. Det är inte lätt att skriva om man inte har det och krönikorna blir inte så jättebra, så jag väntar hellre tills det känns rätt. Det är nog bättre än att stressa fram det i alla fall, men vi får se. :)

Hur har er dag varit?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0