Busy All Day Long

Idag har det verkligen varit full rulle hela tiden. Klockan ringde halv tio och vid tio-tiden så skjutsade Oscar hem mig på moppen. Då hann jag bara byta kläder, slänga i mig en macka och dricka ett glas juice innan jag skulle ta bussen ner på stan. Där mötte jag Elin och vi satte oss på bussen mot Mörkö och efter en stund kom Malin med. När vi nådde Hölö så steg vi av och började gå mot Agnes hus och det är där jag har varit större delen av dagen. Vi har bland annat bakat kladdkaka, spelat spel och allmänt haft kul till sammans.

Nu är jag hemma och ser fram emot en skön kväll framför TV:n. Ska titta på Valkyria och äta lite snacks. Med andra ord: mysa med familjen.



Vad har ni gjort idag?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0