Sover ensam, men jag tänker på dig<3

Kanske dags att sova nu? Har varit vaken alltför länge nu, men blir lätt så. Speciellt när jag ska sova utan älsklingen. Då har jag en tendens att fastna vid datorn, för jag gillar inte riktigt tanken att gå och lägga mig själv, men det måste jag se till att vänja mig vid. Han ska ju ändå resa till fjärran Australien och vara där många långa månader, och under den långa tiden kommer jag inte få känna hans andetag mot min nacke eller få ligga i hans famn. Det är knappt värt att ta upp all saknad jag också kommer känna efter hans kyssar, kramar och något så enkelt, men samtidigt så underbart, som hans kärleksfulla blickar. Blir lite ledsen när jag tänker på det, men vi ska klara det tillsammans han och jag. Det är jag säker på. :)

En sak är säker i alla fall: jag är jättetrött så jag ska gå och lägga mig nu, men också att jag under den tiden verkligen kommer få lära mig vad saknad innebär. Men å andra sidan; klarar vi det här så klara vi allt.

Älskar dig sötnos<3

Sov så gott allihopa!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0