Kvällens bestyr

Nu har jag ju äntligen skaffat den här bloggen, så då borde det ju inte vara helt fel att fylla den med något också..

Den här kvällen verkar bli lugn och avslappnad för att hålla mig kortfattad. Mina planer består mest av att sitta framför datorn. Pilla lite med bloggen, läsa andras bloggar och kanske börja skriva en krönika till framtiden m.m. Men jag kan ju inte direkt påstå att det inte finns något vettigt att göra här hemma. Det finns det väl alltid?!

Egentligen borde jag antagligen packa inför vår flytt i slutet av månaden eller kanske städa rummet, och om nu inte det skulle räcka så skulle jag ju alltid kunna se till att träna lite eller varför inte ringa en kompis och prata lite? Men nej, inte ikväll inte. Ikväll ska jag försöka få tiden att gå framför plåtburken. Inga tankar, bara ta fram nörden i mig.

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har varit ihop i ca. 1 måm0874

2009-07-14 @ 22:14:36
Postat av: Louise

ASSÅ hände ngt.

2009-07-14 @ 22:16:07
URL: http://kramigungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0