Klantigheten själv!

Den här dagen har varit både bra och dålig på sina sätt. Det blev till att börja med inget bak idag för smarta lilla jag kom inte på förrän efter en liten stund att alla baksaker är nedpackade redan. Alltså får jag vänta med att göra något sånt tills efter flytten. Oscar följde inte med till stan heller, men jag hade ändå jättetrevligt tillsammans med Emma och hennes pojkvän så det var ingen fara på taket när det gällde det.



Dock var jag klantig, som för det mesta, och lyckades få blackout när jag skulle köpa rakhyvlar. Jag kunde verkligen inte komma på kortkoden och inte förrän jag har gätt ut ur affären kom jag på den och då hade jag inte lust att gå tillbaka in igen. Det var pinsamt nog ändå. :P Ett annat bevis på min klantighet var när jag skulle gå nerför backen vid mitt hus innan jag åkte ner på stan, och lyckas gå snett med foten. Så nu sitter jag här med ett fint skrubbsår på ena knät format som ett hjärta och en fot som är lindad. Egentligen kan det verka lite överdrivet, men det är skönt så varför inte? :)

Hoppas ni har haft en bra dag utan en massa klantiga inslag! ;)
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0