Everybody Gets To Know What Happens In Stockholm

Som jag anade sen innan så blev det inget bloggande igår, p.g.a. att jag var på Gröna Lund, men jag tror inte att det gjorde någon större skada ;)


Igår var som sagt jag, Oscar, Carro och Sarah på Grönan. Vi kom dit lite efter elva och fixade åkband och entrébiljetter innan vi begav oss in. När det var gjort så var det första vi gjorde, inne på området, att åka deras nya karusell Insane.



Den var urkul! Lite smått läskigt första gången då jag inte var förberedd på att åka upp till toppen med ansikten ner mot marken, men sen gick det bra. Vi åkte den 5-6 gånger totalt igår och vi kunde närapå kalla oss veteraner efter ett tag, men kul var det! Dessutom är varje åktur är inte den andra lik heller, så det är svårt att tröttna på den. Utöver Insane så åkte vi ju en massa andra karueseller också, som t.ex. Popexpressen, de andra berg- och dalbanorna och Extreme.

På tåget hem var man helt slut, eller i alla fall jag var det, och det var verkligen skönt att komma hem till en skön säng sen.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0