En syndare i natten

Duktig som jag är så sitter jag fortfarande här. Borde verkligen gå och lägga mig nu, men känner mig konstigt nog inte alls trött. Det måste vara den där saknaden av att någon går och lägger sig med mig. Känns som om det var evigheter sen jag var den enda personen i min säng. Det känns inte rätt riktigt, men det får väl gå i alla fall. Kan ju inte direkt ringa nu och tvinga hit honom.. :P

Men det är faktiskt inte bara därför jag fortfarande är vaken. Jag är en sån person som älskar att stanna uppe och kolla på serier på natten. Komediserierna är ju redan bra annars och enligt mig så blir de inte direkt sämre om man är övertrött, som jag ofta är på natten. Skämten blir ju ofta en gnutta roligare då.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0