En rörd vegetarian med sockersug

Kom precis hem från grillningen. Det var jättetrevligt och maten var god - som alltid. Blir så himla rörd inombords varje gång jag får vegetarisk mat tillagad åt mig. Jag vet ju att jag inte direkt kan kräva det. Varje gång jag ska äta borta så vågar jag inte riktigt förvänta mig att det kommer finnas något annat jag kan äta än t.ex. ris, past eller potatis. Det är det enda jobbiga med att vara vegetarian faktiskt, att man lite grann känner sig besvärlig. I alla fall upplever jag det så, men andra kanske tycker det är annorlunda. Det är säkert olika från person till person, vem vet?

Dock var både jag och pojkvännen lite sötsugna, så innan vi åkte hem var vi tvugna att införhandla lite sött, som t.ex. Coca Cola och Ben & Jerry's - "mums!" säger jag bara! Därför är det alltså bara kvar att hämta skedar och sen börja smaska i mig lite half baked tillsammans med Oscar, så vi hörs imorgon! Dröm sött!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0