Datakonkurrens och moppekort

Det har verkligen blivit dålig uppdatering de senaste dagarna tyvärr. Har varit dåligt med tid och min bror är världens datanörd och släpper inte gärna ifrån sig datorn självmant. Helgen har i alla fall varit urkul och jag ska försöka hinna med att skriva om den imorgon. Allt beror på om jag har tid eller inte. Vi får vårt nya hus imorgon, så det blir väl till att flytta över en massa grejer under dagen och sen lär det inte vara så lätt att få tillgång till datorn på kvällen. Det är ju ändå ganska mycket konkurrens om den nu när vi bara har en som går att använda, då den andra är nedpackad.

Ser verkligen fram emot flytten för då kommer jag få den här datorn för mig själv äntligen, men å andra sidan så kommer vi vara utan internet i en månad om inte mer. Risken finns att det inte blir någon uppdatering alls då, men vi får se. :)

Ett tips för att inte missa nåt: följ bloggen på bloglovin.com! ;)

Idag har jag gjort min uppkörning för moppekortet förresten och det gick bra. 17 år om 2 månader och äntligen moppekort! :P

Aja, nu ska jag sova, så ni får ha det gott!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0