Ce soir

Om ett tag ska jag och pojkvännen ta bussen till hans mammas kille, där vi ska grilla och ha det trevligt. Men fram tills dess lär jag sitta och ta det lugnt bara. Kolla nyheter, bloggar och annat kul. Får se vad det blir i slutändan.

Var på körskolan tidigare och gjorde teoriprovet för moppe. Det gick bra, så nu ska jag få köra upp den 27 juli. Äntligen har jag lyckats ta tag i det och göra det, så det känns skönt. Skulle egentligen ha gjort provet och så för länge sen, men
smart som jag är så skjuter jag upp saker så länge jag kan, men nu är det i alla fall fixat.

Nu är det väl bäst att jag lämnar datorn. Annars kommer jag säkert få stressa innan vi ska ta bussen, som det alltid
brukar bli. Men ska ändå göra mitt bästa för att slippa det den här gången...

Vad ska ni göra ikväll?
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0