Bonne nuit!

Kan inte direkt påstå att den här dagen blev som jag hade tänkt. Till att börja med så blev det inget strandbesök och sen blev det varken solning eller mys med pojkvännen senare under dagen. Vi följde nämlligen med familjen till Heron City och åt med dem innan bion. Så långt var allt lugnt, men usch vad tråkigt det blev sen under vissa stunder medan vi väntade på att filmen skulle ta slut. Var ju tvugna att vänta på dem för att kunna ta oss hem med. Men det gick bra i alla fall och efter bion så följde Carro och hennes familj med hem till oss och vi spelade kort och lite sånt, men de åkte för en liten stund sen nu.

Nu känner jag mest för att sova. Blir inte mycket till mys i sängen framför TV:n ikväll inte, utan jag lär somna på stört. Men det är skönt att sova också, så jag tror jag överlever. Får se till att ta igen det imorgon bara så att alla håller sig nöjda och glada här i huset... ;)

Sov så gott! Syns imorgon!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0