Anonymous No More


Inför 9:ans bal (-08 med andra ord) :)


Usch vilken jobbig brorsa man får ha ibland. Visst bråkar väl alla syskon då och då, men det är fortfarande irriterande. Som ni vet så vaknade jag runt 6 och sen efter mer än en timme så insåg jag att jag inte skulle kunna somna om så jag satte mig framför datorn i vardagsrummet. Brorsan sover där nu under tiden vi håller på och packar, så efter ett tag vaknade han till och var skitsur och sa åt mig att gå och lägga mig igen, vilket jag såklart inte gjorde eftersom jag visste att jag inte skulle kunna somna. Men han somnade ändå om under tiden jag var ute i köket och fixade så då var det lugnt. Dock vaknade han nyss till igen och såklart började han skälla ut mig och påstå att jag inte låter honom sova m.m.

Snacka om morgonhumör, men så blir det när man stannar uppe hela nätterna och nördar framför datorn. Det kan ju inte jag rå för, så han får skylla sig själv. Dessutom har han hållit mig vaken x antal gånger tidigare, så han kan inte säga något. Hans hot om att väcka mig med ett glas vatten imorgon (*suck*) tar jag med en nypa salt faktiskt. Speciellt som han har sovit längre än mig varje dag den här veckan och jag vet att han inte skulle våga ifall Oscar sover här, vilket han nästan alltid gör. Men vi får se...

Hur har er morgon varit? :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0