15/7 i korta drag



Den här dagen har varit jättebra. Visst var det lite stressigt när jag skulle ner på stan till en början, men det löste sig. Har bland annat hunnit med att träffa Carro och Sarah idag på stan under dagen och sen varit på Harry Potter och Halvblodsprinsen nu ikväll med kompisgänget från skolan.

När jag var med Carro och Sarah så gick vi i affärer mest och sen åt vi lite Ben & Jerry's vid vattnet. Sedan var det dags att gå till tåget för mig och Oscar (min pojkvän). Såklart hade han varit med hela tiden på stan, men han övergav oss när vi skulle gå i butiker för att prata med några vänner istället. Killar har verkliugen något emot shopping och det som är så kul! ;) I alla fall, när vi sagt hej då till dem så satte vi oss på tåget till Stockholm för att möta upp kompisarna + pojkvänner och kolla på bio. En rent ut sagt lyckad dag :D

Hoppas att ni också har haft en bra dag!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0