Välkomna tillbaka! <3

Åh vad ovant det här känns... Det har nu gått två veckor sen jag sist skrev och ännu mycket längre tid sen jag hade internet hemma, men nu har vi äntligen fått det till det nya huset! :D

Som ni kanske förstått så har jag flyttat till ett hus. Bor själv på undervåningen och älskar det privatlivet man kan ha då. Min pojkvän och jag har nu varit ihop i 4 och en halv månad och älskar varandra bara mer och mer för var dag. Dock åker älsklingen om bara två veckor till Australien och är borta i ett halvår, men det kommer vi klara, det är jag säker på!

Andra saker som hänt är väl mest att skolan har börjat och såna grejer. Carro och Matilda har börjat på min skola och det är kul att träffa dem oftare nu. Jag har även lyckats skaffa ett extrajobb på ett café på helgerna, vilket är välkommet! 

Well.. Hoppas att det är bra med alla och att ni kommer orka hänga med bloggen nu när det är dags för nya tag!
Syns imorgon darlings!

//Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0