Gårdagen - 26/8

Igår var allt bara jättebra och helt underbart... Inte! Det började med att man gick upp vid ca.  halv åtta och såg att det regnade ute. Men då tänkte jag inte mycket mer på det för det skulle säkert hinna lägga sig tills det var dags för mig att ta moppen till skolan ca. en timme senare.

Nu förstår alla antagligen att jag såklart inte hade ätt när det gällde regnet. Istället för att minska eller sluta helt, så blev det värre! Inte nog med det så lyckades jag hamna i en bilkö utan möjlighet att åka förbi, i ungefär 10 min. Detta ledde såklart till att jag blev väldigt blöt, men även att jag kom till skolan lagom till att jag skulle vara i lektionssalen. Därmed kom jag lite sent och till råga på allt så missade jag ett viktigt samtal när jag höll på att låsa moppen - stressad som jag var. Tur att de ringde upp 5 minuter senare!

Sen var allt bra ett tag. Vi hade handledning och av någon konstig anledning gick jag med på att vara en av två från klassen som ska vara med i elevrådet. Inte fel i det, men kanske ändå värt att nämnas..? Sen hade vi genomgång av en ny grej på skolan gällande schemat; varje onsdag ska vi fokusera på ett bestämt ämne hela dagen och så. Därefter gick alla media-klasser på "Män som hatar kvinnor" medan jag var på vårdcentralen. Jag tänker inte säga varför, men jag fick i varje fall medicin för det...

Utöver alla de här sakerna så fick jag även åka genom regnet ytterliggare två gånger under dagen, så jag torkade inte förrän efter ett bra tag...

Men men... Alla dagar kan inte vara toppen och jag kan i alla fall få vara glad över att älsklingen var gullig nog att följa med mig till vårdcentralen och  att vi sen var tilsammans resten av dagen - inte mig emot! ;)

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0