Ett meddelande från "ledigheten"

Åh, vad jag saknar internet ibland! Är just nu hemma hos min pappa - något som inte hör till vanligheterna, och har kidnappat hans dator en stund. Ska alldeles strax gå och lägga mig, men är lite nyfiken på hur många inlägg som väntar mig på bloglovin.com, så jag bara måste kolla.

........

Det var 122 inlägg totalt på några veckor. Trodde det skulle vara bra många fler, men jag ska inte klaga. Det tar ju ett tag att gå igenom blogginlägg som det är så de behöver inte vara hur många som helst på en gång.

Idag har jag jobbat på min kusins pappas café. Det var min första dag så jag fick vara som en svans efter tjejen som skulle lära upp mig. Just den delen kändes inte så jättebekväm, men annars gick det bra. Inte så mycket kunder dock, men det kändes samtidigt lite skönt att i alla fall slippa den pressen. Kommer säkert bli stressigt som det är sen när jag ska arbeta helger, så det kan vara skönt med en mjukstart.

Imorgon ska jag också dit och jobba och sen på kvällen ska jag åka hem igen. Är ju inte i hemstaden utan jag får åka en bit (tar ca. en timme med buss) för att komma hit. Men jag sover över hos pappa, så det är lugnt. :) Blir smidigare så. :)

Nu måste jag gå och lägga mig. Måste ju orka imorgon, så jag får nog säga god natt nu! ;)
Sov så gott!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0