27/8

Idag fick jag en trevlig överraskning på franskan (ett otroligt jobbigt ämne som jag inte kan bestämma mig för om det är okej eller urtråkigt) då vi tydligen ska ha 45 min mindre lektionstid i veckan jämfört med vad det står på mitt schema, så ska börja en halvtimme senare på torsdagar och sluta 20 min tidigare på fredagar! :D

Efter det hade vi idrott, vilket innnebar en kort genomgång av betygskriterier och sen fick vi sluta (en timme tidigare!). Vanligtvis har vi 3 timmars rast till nästa lektion då, men i och med att vi slutade tidigare så blev det 4 timmar. -.-" Då behövde jag inte ens fundera, utan jag tog moppen hem direkt och myste med älsklingen tills det var dags för matte B vid halv tre. Slutade fick vi göra vid halv fyra. :P

Var med Carro efter skolan idag dessutom. Vi gick lite på stan och kollade i affärer och fikade och så - helmys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0